Retour En Restitutiebeleid

ANNULERINGSBELEID:

U kunt uw bestelling alleen annuleren binnen 12 uur na het plaatsen van de bestelling.

Bestellingen die nog onderweg zijn, kunnen niet worden geannuleerd.

Retourneren
Ons beleid is 60 dagen geldig. Als er 60 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige gezondheids en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend (indien van toepassing)
Boek met duidelijke gebruikssporen
Cd, dvd, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend
Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcard maatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds je terugbetaling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via help@alldiamondpainting.com.
Sale artikelen
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd, sale artikelen kunnen helaas niet worden gerestitueerd.
Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op help@alldiamondpainting.com.
Cadeaus
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en hij zal te weten komen over je retourzending.
Verzending
Om uw product te retourneren, dient u ons een e-mail te sturen met de reden waarom u wilt retourneren.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw ingeruilde product u bereikt, variëren.
Als u een artikel van meer dan € 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.